loading...

Hanya 18 Keatas Sahaja, Gambar Terkini Jasmin Hamid Yang Mengejutkan




Bila sebut nama Jasmiah Abdul Hamid barangkali ada tertanya-tanya siapakah pemilik nama tersebut. Namun jika menyebut Jasmin Hamid pasti anda akan teringat pada susuk badan gebu yang boleh membawa apa sahaja watak.

Bakat Jasmin mula menyinar selepas membintangi filem Boss biarpun usianya baru menginjak  17 tahun ketika itu. Seterusnya Jasmin terus menyerlah dengan filem dan drama antaranya Minah Senget pada awal 90an, diikuti watak Maria Mercedes yang dipegangnya dalam siri TV Seri Pengantin pada awal 2000.

Malah Jasmin juga berjaya menghiburkan penonton dengan watak Datin Wan Abe menerusi siri komedi tajuk serupa.

Istimewanya Jasmin, biarpun sudah menginjak ke usia 40 tahun, namun dia masih lagi mengekalkan kecantikan sama seperti ketika dia menyertai pertandingan Dewi Remaja 1990/91.

Malah tidak keterlaluan mengatakan, ibu kepada Rohana, 25, Luqman Hakim, 19, dan Ian Haziq, 12, ini mampu menandingi wanita berusia lewat 20-an.


PROFIL

NAMA SEBENAR : Jasmiah Abdul Hamid
LAHIR : 8 Disember 1972
ASAL : Kuala Lumpur
STATUS : Ibu tunggal
ANAK : Rohana, 25, Luqman Hakim, 19, dan Ian Haziq, 12. (Rohana dan Luqman adalah anak angkat yang dibela sejak Jasmin berusia 20 tahun. Manakala Ian Haziq merupakan anak kandung hasil perkongsian hidup bersama Ian Rashid.)


Blog Archive