loading...

“Sayang Cepat Sikit Nanti Kantoi Orang Nampak. B dah ready angkat kaki ni”Jom lihat foto mengejutkan selanjutnya apa yang mereka buat


“Sayang Cepat Lah Nanti Orang Nampak. Abang dah ready angkat kaki ni”Jom lihat 5 lagi foto mengejutkan selanjutnya apa yang mereka buat
Kalau dah kemaruk sangat nak buat seks, sewa lah bilik.. Ini tidak, sampai kat tempat awam pun korang nak beromen… Agak-agaklah sikit wei.. Kejadian ini dah berlaku di taman permainan dan menjadi viral di media sosial..
Mentang-mentang kawasan kat taman tu agak sunyi, pasangan kekasih ni telah mengambil kesempatan untuk beromen disitu.. Ingat orang tak nampak agaknya dorang dok beromen, video pasangan ni dok beromen berjaya dirakam oleh seseorang yang berada di sebuah bilik hotel yang berdekatan dengan pasangan ini..
memang dah banyak kes dah pasangan kekasih di tangkap beromen secara terbuka.. Ada pasangan kekasih boleh beromen aksi ‘cowgirl’ kat sebuah taman sambil di ditemani oleh kawan perempuannya kat sebelah..
 Pasangan kekasih yang beromen secara terbuka ni, telah diburu oleh pihak polis sebab buat seks secara terbuka.. Kalau nak buat seks pun, jangan la buat seks secara murah, dah la awek bagi free.. Belanja la awek buat seks kat tempat yang selesa sikit..

Blog Archive